Thursday, December 13, 2007

hakkımda

1973'te Kahramanmaraş'ta doğdum. İlkokulu Ağlıca Köyü İlkokulu'nda okudum. Daha sonra Elbistan Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'nu bitirdim. Lise eğitimimi yine Elbistan'da tamamladım ve Mükremin Halil Lisesi'nden 1989 yılında mezun oldum.

1989 yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Bölümünü kazandım. 1993 yılında bölüm ikincisi olarak üniversiteyi bitirdim. Aynı yıl Afyon Kocatepe Üniversitesi Uşak Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladım.

1994 yılında Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yeni Türk Dili Eğitimi alanında yüksek lisansa başladım. 1997 yılında "Hatiboğlu ve Bahrü'l-Hakayık (Dil incelemesi-Metin-Sözlük)" adlı tezimi başarıyla vererek mezun oldum. Aynı yıl İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yeni Türk Dili ana bilim dalında doktoraya başladım.

2003'de Hisari'ye ait Tuhfetü'l-Mü'min (Metin-Dil İncelemesi- Sözlük) adlı eser üzerinde yaptığım çalışmayla bilim doktoru unvanını aldım.

2004 yılında Uşak Eğitim Fakültesinde yardımcı doçentlik kadrosuna atandım. Halen Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğretim üyesi olarak görev yapmaktayım.


Evli ve iki çocuk annesiyim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home